Методична скарбничка

 

План самоосвітньої діяльності вчителя математики

Гродської С.В. на 2012-2016 н.р.

Післякурсове завдання:

У пошуках нових форм організації навчальної діяльності учнів

Мета:

Ø Формування ключових компетентностей учнів при використанні ІКТ

Ø Подолання педагогічних стереотипів при підготовці і проведенні сучасного уроку з математики

Ø Активізація розумової діяльності шляхом проведення нестандартних уроків

Ø Розвиток критичного мислення учнів

Напрямки самоосвіти

Зміст діяльності

 Опрацьована література

Форма виконання

Вивчення законодавчої та нормативно-правової бази

Вивчення документів та педагогічної літератури з проблеми.

 

 

·         Новий Державний стандарт базової і повної середньої освіти від 23.11.2011р.

·         Концепція загальної середньої освіти;

·         Національна доктрина розвитку освіти;

·         Закон  України «Про загальну середню освіту»;

·         Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року від 25 червня 2013 року

Нові програми з математики

·          

·         Планування навчально-виховної роботи на 2014-2015 навчальний рік.

Науково-теоретична  підготовка

Теоретичні основи використання нестандартних уроків

 

 

 

Організація уроку в умовах модернізації освіти

 

Активізація процесу розумового виховання шляхом проведення нестандартних уроків у сучасній школі

 

 Розвиток критичного мислення учнів

 

Кириллова Г.Д. Теория и практика урока в условиях развивающего обучения. - М., 1980 - 198 с.

·         Канаржевский Ю.А. Анализ урока. — М.: Центр «Педагогический поиск»,-2000. - С. 336.

·           Шарко В.Д. Сучасний урок. Технологічний аспект. - К., 2006 -218с

·         Фахові журнали;

·         Предметні газети

 

 

 

 

 

 

 

 

Вовк Т.В. «Технологія розвитку критичного мислення як засіб формування особистості учня» //Наук.-метод. Журнал «Педагогічна майстерня. Основа , №2 (14), лютий, 2012

 Тягло О.В. «Критичне мислення»//Навч.посібник «Основа», 2008

·         Тези

·         Виступ на районному МО  або на методичному об’єднанні вчителів природничо-математичного циклу

 

Методична підготовка

 

Сучасний урок з математики 

Використання інтегрованих уроків  з метою формування у  школярів ключових компетентностей

 

Методичні основи проектної діяльності  учнів

 

 

Використання інформаційних технологій на уроках математики 

 

Презентація як одна з нестандартних форм активізації розумової діяльності учнів

Рябченюк Г.С., Степанчук Н.В. Сучасний урок в інтерактивних технологіях навчання в 1-4 класах. - К.: Видавництво ТОВ фірма «Юлат», 2007.- 120с.

·         Конаржевский, Ю.А. Анализ урока [Текст] / Ю.А. Конаржевский. – М.: Педагогический поиск, 2000. – 126 с.

·         Гадяцький М.В., Хлєбнікова Т.М. Організація навчального процесу в сучасній школі. - Харків: Видавництво "Ранок", "Векста". - 2004. - 136 с.

·         Фахові журнали;

·         Предметні газети

·         Розробка уроків та позакласних заходів;

·         Підготовка дидактичного матеріалу

Психолого-педагогічні основи навчання та виховання

Вивчення можливостей управління самоосвітньою діяльністю дітей на уроці з урахуванням особливостей їх розвитку, інтересів, мотивації.

 

 

 

 

 

 

 

 

·         Крутецкий В.А. Психология обучения и воспитания школьников - М.? 2006, - 304 с.

·         Гин А. Конструктор урока // Відкритий урок - 2002 - № 5-6 - С.11-19.

·         Кларин М.В. Инновации в обучении..-М.? 2007. – 83с.

·         Гильбух Ю. З. Внимание: одаренные дети. М. Знание.,1999г.

·         Вертгеймер М. Продуктивное мышление. М., Прогресс, 1999.

·         Творчість класного керівника: шляхи звільнення від стереотипів, шаблонів./Т.С. Мачача та ін. - К.; Ірпінь: ВТФ «Перун», 2007. - 192с

·         Фахові журнали;

·         Предметні газети.

·         Тези;

·         Експериментальне впровадження запропонованих технологій

·         Розробка уроків та виховних заходів

·         Підготовка дидактичного матеріалу

 

 

 

Підвищення професійного рівня

Розвиток педагогічної емпатії та вміння спілкуватися на суб’єктно-суб’єктній основі.

 

Експериментальна перевірка ефективності використання нестандартних уроків

 

·         Фахові журнали;

·         Предметні газети

 

 

 

 

 

 

·         Розробка уроків

·         Впровадження запропонованих технологій

·         Підготовка дидактичного матеріалу