Методична скарбничка
План самоосвітньої діяльності вчителя математики
Гродської С.В. на 2012-2016 н.р.
Післякурсове завдання:
У пошуках нових форм організації навчальної діяльності учнів
Мета:
Ø Формування ключових компетентностей учнів при використанні ІКТ
Ø Подолання педагогічних стереотипів при підготовці і проведенні сучасного уроку з математики
Ø Активізація розумової діяльності шляхом проведення нестандартних уроків
Ø Розвиток критичного мислення учнів
Напрямки самоосвіти |
Зміст діяльності |
Опрацьована література |
Форма виконання |
Вивчення законодавчої та нормативно-правової бази |
Вивчення документів та педагогічної літератури з проблеми.
|
· Новий Державний стандарт базової і повної середньої освіти від 23.11.2011р. · Концепція загальної середньої освіти; · Національна доктрина розвитку освіти; · Закон України «Про загальну середню освіту»; · Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року від 25 червня 2013 року Нові програми з математики |
· · Планування навчально-виховної роботи на 2014-2015 навчальний рік. |
Науково-теоретична підготовка |
Теоретичні основи використання нестандартних уроків
Організація уроку в умовах модернізації освіти
Активізація процесу розумового виховання шляхом проведення нестандартних уроків у сучасній школі
Розвиток критичного мислення учнів
|
Кириллова Г.Д. Теория и практика урока в условиях развивающего обучения. - М., 1980 - 198 с. · Канаржевский Ю.А. Анализ урока. — М.: Центр «Педагогический поиск»,-2000. - С. 336. · Шарко В.Д. Сучасний урок. Технологічний аспект. - К., 2006 -218с · Фахові журнали; · Предметні газети
Вовк Т.В. «Технологія розвитку критичного мислення як засіб формування особистості учня» //Наук.-метод. Журнал «Педагогічна майстерня. Основа , №2 (14), лютий, 2012 Тягло О.В. «Критичне мислення»//Навч.посібник «Основа», 2008 |
· Тези · Виступ на районному МО або на методичному об’єднанні вчителів природничо-математичного циклу |
Методична підготовка |
Сучасний урок з математики Використання інтегрованих уроків з метою формування у школярів ключових компетентностей
Методичні основи проектної діяльності учнів
Використання інформаційних технологій на уроках математики
Презентація як одна з нестандартних форм активізації розумової діяльності учнів |
Рябченюк Г.С., Степанчук Н.В. Сучасний урок в інтерактивних технологіях навчання в 1-4 класах. - К.: Видавництво ТОВ фірма «Юлат», 2007.- 120с. · Конаржевский, Ю.А. Анализ урока [Текст] / Ю.А. Конаржевский. – М.: Педагогический поиск, 2000. – 126 с. · Гадяцький М.В., Хлєбнікова Т.М. Організація навчального процесу в сучасній школі. - Харків: Видавництво "Ранок", "Векста". - 2004. - 136 с. · Фахові журнали; · Предметні газети |
· Розробка уроків та позакласних заходів; · Підготовка дидактичного матеріалу |
Психолого-педагогічні основи навчання та виховання |
Вивчення можливостей управління самоосвітньою діяльністю дітей на уроці з урахуванням особливостей їх розвитку, інтересів, мотивації.
|
· Крутецкий В.А. Психология обучения и воспитания школьников - М.? 2006, - 304 с. · Гин А. Конструктор урока // Відкритий урок - 2002 - № 5-6 - С.11-19. · Кларин М.В. Инновации в обучении..-М.? 2007. – 83с. · Гильбух Ю. З. Внимание: одаренные дети. М. Знание.,1999г. · Вертгеймер М. Продуктивное мышление. М., Прогресс, 1999. · Творчість класного керівника: шляхи звільнення від стереотипів, шаблонів./Т.С. Мачача та ін. - К.; Ірпінь: ВТФ «Перун», 2007. - 192с · Фахові журнали; · Предметні газети. |
· Тези; · Експериментальне впровадження запропонованих технологій · Розробка уроків та виховних заходів · Підготовка дидактичного матеріалу
|
Підвищення професійного рівня |
Розвиток педагогічної емпатії та вміння спілкуватися на суб’єктно-суб’єктній основі.
Експериментальна перевірка ефективності використання нестандартних уроків
|
· Фахові журнали; · Предметні газети
|
· Розробка уроків · Впровадження запропонованих технологій · Підготовка дидактичного матеріалу
|